Online priručnik za male biznise: Kreirajte content koji prodaje

Paket ‘Online priručnik za male biznise: Kreirajte content koji prodaje’ napravljen je iz zamisli da u jednom folderu imate sve – od ideja za naslove bloga, newslettera i objava, pisanja famoznog poziva na akciju pa sve do uputa kako kreirati sadržaj koji zaista prodaje.
S obzirom na najčešća pitanja koja dobivam u vezi pisanja sadržaja i onoga što muči (prvenstveno) male biznise i poduzetnice te osobe koje tek kreću u poduzetničke vode, ovaj e-book je rezultat toga.
Bez obzira kojom djelatnošću se bavite, važno je da sadržaj kojeg dijelite rezonira s vašim klijentima/kupcima. A upravo u tome mogu vam pomoći ‘trik’ savjeti i smjernice koje će vam pokazati KAKO to napraviti, a samo ih je potrebno prilagoditi i primijeniti na vašu branšu.
Isto tako, ako ste tek na početku, a želite krenuti putem online svijeta i pružati usluge stvaranja sadržaja za druge (klijente) ovaj priručnik će vam pomoći u tome da si razbristrite tisuću misli koje imate u glavi.
Pitate se kako znam? Jer sam i sama bila na početku prije par godina i imala puno pitanja te tražila odgovore sa svih strana. To su upravo ta koja sam sažela u ovom priručniku.
𝐓𝐫𝐞𝐛𝐚 𝐯𝐚𝐦 𝐨𝐯𝐚𝐣 𝐩𝐚𝐤𝐞𝐭 𝐚𝐤𝐨:
✅ Želite si olakšati pisanje i stvaranje sadržaja
✅ Težite tome da bolje pišete sadržaj za sebe ili da krenete putem online svijeta i zarađujete kreirajući sadržaj za druge (klijente)
✅ Želite znati stvarati sadržaj koji i prodaje (a ne samo educira i informira)
✅ Teško vam je pisati naslove i provodite sate smišljajući pravi
✅ Ne znate kako napisati poziv na akciju da pozovete svoje potencijalne klijente na daljnji korak
✅ Potrudite se oko pisanja cijelog teksta, ali ga nitko ne nastavi čitati jer – naslov nije baš?
✅ Tek ste na početku i zbunjeni ste zbog svih informacija sastrane koje su vam dostupne pa sami ne znate što, kako i kojim smjerom.

E-book Online priručnik za male biznise: Kreirajte content koji prodaje uključuje:
90 stranica
Konkretni i odmah primjenjivi savjeti
Kako kreirati content strategiju koja prodaje – nauučite kako krenuti pisati, što znači pisanje po pravilima, istraživanje teme, naslovi i kako ih definirati i pisati, formule koje morate znati, kreiranje content sadržaja koji prodaje, kako tekstom održati pažnju čitatelja, osnove SEO optimizacije, 5 vještina koje trebate za pisanje, checklista za provjeru tekstova, hashtagovi u social objava i čemu služe.
50 ideja za pisanje naslova
50 ideja za pisanje Call to action koji djeluju
25 ideja kako besplatno promovirati svoj brend