Online priručnik za male biznise: Kreirajte content koji prodaje

Paket ‘Online priručnik za male biznise: Kreirajte content koji prodaje’ napravljen je iz zamisli da u jednom folderu imate sve – od ideja za naslove bloga, newslettera i objava, pisanja famoznog poziva na akciju pa sve do uputa kako kreirati sadržaj koji zaista prodaje.

S obzirom na najčešća pitanja koja dobivam u vezi pisanja sadržaja i onoga što muči (prvenstveno) male biznise i poduzetnice te osobe koje tek kreću u poduzetničke vode, ovaj e-book je rezultat toga.

Bez obzira kojom djelatnošću se bavite, važno je da sadržaj kojeg dijelite rezonira s vašim klijentima/kupcima. A upravo u tome mogu vam pomoći ‘trik’ savjeti i smjernice koje će vam pokazati KAKO to napraviti, a samo ih je potrebno prilagoditi i primijeniti na vašu branšu.

Isto tako, ako ste tek na početku, a želite krenuti putem online svijeta i pružati usluge stvaranja sadržaja za druge (klijente) ovaj priručnik će vam pomoći u tome da si razbristrite tisuću misli koje imate u glavi. 

Pitate se kako znam? Jer sam i sama bila na početku prije par godina i imala puno pitanja te tražila odgovore sa svih strana. To su upravo ta koja sam sažela u ovom priručniku.

𝐓𝐫𝐞𝐛𝐚 𝐯𝐚𝐦 𝐨𝐯𝐚𝐣 𝐩𝐚𝐤𝐞𝐭 𝐚𝐤𝐨:

✅ Želite si olakšati pisanje i stvaranje sadržaja

✅ Težite tome da bolje pišete sadržaj za sebe ili da krenete putem online svijeta i zarađujete kreirajući sadržaj za druge (klijente)

✅ Želite znati stvarati sadržaj koji i prodaje (a ne samo educira i informira)

✅ Teško vam je pisati naslove i provodite sate smišljajući pravi

✅ Ne znate kako napisati poziv na akciju da pozovete svoje potencijalne klijente na daljnji korak

✅ Potrudite se oko pisanja cijelog teksta, ali ga nitko ne nastavi čitati jer – naslov nije baš?

✅ Tek ste na početku i zbunjeni ste zbog svih informacija sastrane koje su vam dostupne pa sami ne znate što, kako i kojim smjerom.

E-book Online priručnik za male biznise: Kreirajte content koji prodaje uključuje:

 90 stranica

 Konkretni i odmah primjenjivi savjeti

 Kako kreirati content strategiju koja prodaje – nauučite kako krenuti pisati, što znači pisanje po pravilima, istraživanje teme, naslovi i kako ih definirati i pisati, formule koje morate znati, kreiranje content sadržaja koji prodaje, kako tekstom održati pažnju čitatelja, osnove SEO optimizacije, 5 vještina koje trebate za pisanje, checklista za provjeru tekstova, hashtagovi u social objava i čemu služe.

 50 ideja za pisanje naslova

 50 ideja za pisanje Call to action koji djeluju

 25 ideja kako besplatno promovirati svoj brend

 

Recenzija

Tatjana, hvala na ovom kratkom, sažetom, jasnom i konkretnom priručniku. Zbilja navodiš konkretne smjernice u pisanju bloga i objava i ukazuješ na činjenice kojima svoje objave možemo učiniti zanimljivijima i u konačnici steći više klijenata prateći te smjernice. Odmah sam dobio volju za napisati novi članak na svoj webu, kojeg prolongiram zaista predugo.
 
Jurica Šalamon, JurosIdea, obrt za savjetovanje i usluge
 
Draga Tatjana, tvoj priručnik mi je otvorio oči i pogled u nove avanture u poslovanju. Sve je jasno i razumljivo napisano, puno jako dobrih savjeta i ideja koje ću odmah primjenjivati. Baš se veselim!  Workbook mi je dao slobodu pisanja i izražavanja, te promišljana o sebi i svom biznisu. Zaista svaka pohvala i preporuka za priručnik i workbook! Vjerujem da će pomoći svima koji su na početku poslovanja, kao i drugima koji su malo zastali i nemaju više ideja kako i s čime početi i nastaviti. 
 
Hvala draga Tatjana na priručniku i workbooku! 
 
Jasminka Lisjak Yaya, Yaya – Tvornica čokolade
 
0
    0
    Vaša košarica
    Vaša košarica je praznaPovratak u trgovinu