Online priručnik za male biznise: Kreirajte content koji prodaje

Paket ‘Online priručnik za male biznise: Kreirajte content koji prodaje’ napravljen je iz zamisli da u jednom folderu imate sve – od ideja za naslove bloga, newslettera i objava, pisanja famoznog poziva na akciju pa sve do uputa kako kreirati sadržaj koji zaista prodaje.

S obzirom na najčešća pitanja koja dobivam u vezi pisanja sadržaja i onoga što muči (prvenstveno) male biznise i poduzetnice te osobe koje tek kreću u poduzetničke vode, ovaj e-book je rezultat toga.

Bez obzira kojom djelatnošću se bavite, važno je da sadržaj kojeg dijelite rezonira s vašim klijentima/kupcima. A upravo u tome mogu vam pomoći ‘trik’ savjeti i smjernice koje će vam pokazati KAKO to napraviti, a samo ih je potrebno prilagoditi i primijeniti na vašu branšu.

Isto tako, ako ste tek na početku, a želite krenuti putem online svijeta i pružati usluge stvaranja sadržaja za druge (klijente) ovaj priručnik će vam pomoći u tome da si razbristrite tisuću misli koje imate u glavi. 

Pitate se kako znam? Jer sam i sama bila na početku prije par godina i imala puno pitanja te tražila odgovore sa svih strana. To su upravo ta koja sam sažela u ovom priručniku.

𝐓𝐫𝐞𝐛𝐚 𝐯𝐚𝐦 𝐨𝐯𝐚𝐣 𝐩𝐚𝐤𝐞𝐭 𝐚𝐤𝐨:

✅ Želite si olakšati pisanje i stvaranje sadržaja

✅ Težite tome da bolje pišete sadržaj za sebe ili da krenete putem online svijeta i zarađujete kreirajući sadržaj za druge (klijente)

✅ Želite znati stvarati sadržaj koji i prodaje (a ne samo educira i informira)

✅ Teško vam je pisati naslove i provodite sate smišljajući pravi

✅ Ne znate kako napisati poziv na akciju da pozovete svoje potencijalne klijente na daljnji korak

✅ Potrudite se oko pisanja cijelog teksta, ali ga nitko ne nastavi čitati jer – naslov nije baš?

✅ Tek ste na početku i zbunjeni ste zbog svih informacija sastrane koje su vam dostupne pa sami ne znate što, kako i kojim smjerom.

E-book Online priručnik za male biznise: Kreirajte content koji prodaje uključuje:

 90 stranica

 Konkretni i odmah primjenjivi savjeti

 Kako kreirati content strategiju koja prodaje – nauučite kako krenuti pisati, što znači pisanje po pravilima, istraživanje teme, naslovi i kako ih definirati i pisati, formule koje morate znati, kreiranje content sadržaja koji prodaje, kako tekstom održati pažnju čitatelja, osnove SEO optimizacije, 5 vještina koje trebate za pisanje, checklista za provjeru tekstova, hashtagovi u social objava i čemu služe.

 50 ideja za pisanje naslova

 50 ideja za pisanje Call to action koji djeluju

 25 ideja kako besplatno promovirati svoj brend

 

Online priručnik za male biznise: Kreirajte content koji prodaje

Cijena: 25 eura

Recenzija

Tatjana, hvala na ovom kratkom, sažetom, jasnom i konkretnom priručniku. Zbilja navodiš konkretne smjernice u pisanju bloga i objava i ukazuješ na činjenice kojima svoje objave možemo učiniti zanimljivijima i u konačnici steći više klijenata prateći te smjernice. Odmah sam dobio volju za napisati novi članak na svoj webu, kojeg prolongiram zaista predugo.
 
Jurica Šalamon, JurosIdea, obrt za savjetovanje i usluge
 
0
    0
    Vaša košarica
    Vaša košarica je praznaPovratak u trgovinu